ЧП "Свена"
г. Киев,
ул. Бориспольская 9
тел/факc:
(044)223-41-35
(050)358-30-96

E-mail :
mail@svena.com.ua

Н.Зайцев

 
Главная
М. Монтессори
Н.Зайцев
Кубики на русском языке
Кубики на украинском языке
Кубики на украинском языке, собранные
Складові картинки
Методичка «Навчаймо читання українською мовою»
Комплект «Рахуємо до ста»
Абетка
Б.Никитин
Мягкие пазлы
Шнуровки
Для дошк. учреждений
Литература
Конструкторы и головоломки
БАЗОВАЯ ПРОГРАММА «Я У СВІТІ»
Учимся читать
Прайс
Обратная связь
 
META-Ukraine
Украинский
портАл
Разработано в Istyle
Дизайн Дарья Мулева
Информация взята по соглосованию и разрешению с официальгого сайта Н.А.Зайцева http://www.metodikinz.ru/

Шановні вчителі , шановні батьки!

     Після появи CD диска «Проспівки до кубиків М.Зайцева» ви зараз маєте черговий диск «Спів алфавіту», який є складовою частиною методики з навчання читанню дітей наймолодшого віку.

    Сам автор цієї методики Микола Олександрович Зайцев є ініціатором використання можливостей музики в навчальному процесі.

     Матеріал складається з 15 мелодій  які адаптовані до українського алфавіту. Використані мелодії різні за складністю, темпом , ритмічними особливостями , настроєм , художніми образами . Тому  ми рекомендуємо вчителям і батькам спочатку уважно послухати весь матеріал і вибрати ті мелодії , які  найкраще відповідають віку , характеру , темпераменту дитини ,

     Музичний матеріал у посібнику  дається за принципом караоке , тобто  алфавіт  виконується співаком з інструментальним супроводом , а потім мелодія повторюється тільки як музичний супровід , а співати алфавіт має сама дитина .

     Ми вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне .У деяких прикладах посібника після закінчення співу алфавіту ще протягом декількох тактів продовжує звучати музика. Цю обставину можна використати для того, щоб у темпі і характері музики дитина просто походила, або поплескала в долоні, або зробила інші рухи .

     Взагалі, зовсім не обов’язково співати тільки сидячи. Будь-який приклад посібника можна, і навіть доцільно, співати, рухаючись під музику .Слід мати на увазі і те, що музика сама по собі самоцінна, самодостатня, і тому її використання в нашому випадку може бути різнобічним.

     По-перше , сам спів алфавіту має бути виразним , в характері мелодії , яка використовується .

     По-друге , музику мелодії можна використати і саму по собі так , щоб дитина десь побігала або спокійно походила , робила в характері і темпі музики відповідні рухи руками , головою , плечима  або пострибала .

     Взагалі , якщо поставитись до занять творчо , то посібник дає можливість вигадати багато чого , що принесе користь дитині , допоможе не тільки в засвоюванні алфавіту, а ще й  допоможе розвивати дитину гармонійно, пов’язуючи інтелект з почуттям, розвиваючи образну сферу, творчу фантазію і такі якості, як відчуття темпу, ритму, настрою та змісту музики.

 

Новинки

Звуковой анализ


Подписанные на украинском языке